MEDLEM

Välkommen att bli medlem hos oss!

Utveckla dig tillsammans med din hund - vare sig du är ute efter sköna promenader i skogen, en trogen vän i vardagen eller hundsport. Som medlem i Haninge BK blir du även medlem i Svenska Brukshundklubben och får  tillgång till Sveriges kanske bästa och bredaste utbud av hundkurser. Allt från valp-, lydnads- och tjänstehundskurser till utbildningar för att tävla i olika hundsporter.

Du får dessutom rätt att delta på alla våra tävlingar, prov och utställningar. Sist men inte minst så får du möjligheten att lär känna en massa likasinnade klubbkamrater som du kan dela ditt intresse med och självklart är alla sorters hundar välkomna, oavsett ras!

Det här ingår som medlem:

• Hundaktiviteter - Du har tillgång till hundkurser, utbildningar, träningsytor, träningsgrupper, prov & tävlingar, utställningar, mentalbeskrivningar och mycket annat.
  • Medlemstidningen Brukshunden - Du får medlemstidningen Brukshunden - Sveriges största hundtidning för aktiva hundägare - hem i brevlådan 6 gånger per år.
  • Personolycksfallsförsäkring - Som medlem ingår en kompletterande personolycksfallsförsäkring vid olycka på våra arrangemang och anläggningar.
  • Hundförsäkring - Som medlem i Svenska Brukshundklubben får du 10 procents rabatt på hundförsäkringar hos Agria djurförsäkring.
  • Aktiviteter som berättigar friskvårdsbidrag - Inom våra verksamheter Upp och hoppa, Agility samt bruksprov är kurs- och startavgifter berättigat till friskvårdsbidrag.
  • Stipendier & utmärkelser - Som medlem har du också chans att söka stipendier för studier och projekt inom Svenska Brukshundklubbens verksamhetsområden.
  • Rabatter - 10 procents rabatt på Magnusson Petfoods sortiment, 30% rabatt på hela sortimentet hos Bright Equipment, rabatter på studiefrämjandets hundföreläsningar, rabatt på boende på Nordic choice hotels samt MilitumRespons (fd MILITÄRRABATT) med unika förmåner och rabatter från ledande varumärken och producenter
  • Alla våra medlemmar får 20 % rabatt på ordinarie pris i Outnorths webbshop. Outnorth har ett mycket stort sortiment friluftskläder och prylar, inkl. utrustning och mat för hundar.

Använd koden OUTHUND20

Läs mer om medlemsförmånerna här